its all about me

 96528-16   

Personliga favoriter:

säsong : sommar! och senvår, när de är både snö, sol och värme här.
glass: mjukglass med noisette
godis: romerska bågar, all möjlig choklad, naturgodis
mat: stark! favoritmat - laxfilé och tacos.
favoritdryck: juice är galet gott
länder jag besökt: thailand, turkiet, spanien, frankrike, tyskland, bulgarien, england, danmark, norge
drömresemål: san fransico, los angeles, thailand, australien m.f.
drömjobb: stylist
har svårt för: sura människor
tycker mycket om: rara männsikor, kramar, kärlek och trygghet
vill bo: nära havet
är galen i: cashew och pistage nötter
färg : pastell
tv-serie: oc, sex and the city, desperat housewifes, summeland
musik: hellström, winnerbäck, the cure, lasse lindh, mycket svenskt och r´n´b att dansa till. 
film: thriller,drama o komedi              
Husdjur:
hade en älskade hund, Arja                                                                      
Favorithändelse i hela ditt liv
: har faktiskt en hel del, vilket jag är väldigt tacksam över
Skulle vilja vara: lite mer disciplinerad
Skulle vilja ändra: mina ovanor

                                                  
Ytligt

Ålder
: 20
Längd: 167
Skostorlek: 37
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Bruna och gröna

Fulaste plagg i din garderob: nånting skönt men urtvättat? Enligt mina ex: ett par rosa sovshorts med hjärtan
Snyggaste plagg i din garderob: ngt gammalt, ngt nytt, ngt ljust?
Hudvårdsprodukter: Clarins  
Hårvårdsprodukter:
Tigi och Osis
Butiker: River island, topshop, h&m, mq, vero moda, ginatricot m.f.

Alltid i handväskan: läppsyl/läppglans, näsdukar, tuggummi, halstabletter, penna, handkräm (har just nu så stor väska så man stoppar i allt där och sen hittar man inget)
Det första jag gör på morgonen: somnar om
Det sista jag gör på kvällen: tänker

Drömbil: Lamborghini gallardo, men en corvette Z06 -06 går också bra ;)
Drömsemester: Dom bästa vännerna - deras partner/ragg och min partner/ragg. Med rätt sällskap kan det vara i det kallaste vädret och mysa i stuga eller vid havet och solen.
Faller för utseendemässigt: fina drag
Faller för insidemässigt: trygga, framåt, bjuda på sig själv-killar

lilja

96528-40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback