Julbord och Östersund

SPANA IN MED HÖGSTA VOLYM
blås på änglaspelet
Så hade vi i korridorerna julbord, och det var gott gott gott och så mysigt.
Allt man kan tänka sig i julbordsmatväg och så tomtegröt, lussebullar, glögg och pepparkakor.
Först fick vi en lapp, jag fick skönheten, så jag skulle leta odjuret att sitta med och sen ha som lagkamrat
till ett musikquiz. Skoj!


Efter helkroppsmassage åkte jag till Östersund, dumpade av all packning hos sköna jocke och sen träffade jag brudarna på news, det var så härligt att träffa dom igen! Och sen få sova med min bästa.
Dagen därpå var det efterlängtad suchi och sen hemfärd till Härjedalen.

Kommentarer
Postat av: san

hihi...omer julbord skade bli!:)

2006-12-21 @ 13:29:20
Postat av: Mate

Va goooott suss! :O

2006-12-21 @ 13:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback