Julfest

Im not the sort of person..
who falls in and quickly out of love
If I have a lover who loves me
how could I break such a heart


15 dec sanna jag kicken
Igår var det kårfest så idag mår man inge vidare..
                                 
Men jag tror alla julklappar är klara nu iaf, och så har vi börjat på hemtentan så jag mår ändå rätt bra faktiskt och det är bara 2dgr innan jag åker hemåt.
Imorgon är det äntligen julbord :)
Why you should'nt smoke:
* du försämrar ditt utseende (glåmig hy, rynkor i förtid, gula tänder osv)
* förlorar kondition och hälsan försämras allmänt
* det är dyrt!
* äcklig andedräkt
* det är oattraktivt

Kommentarer
Postat av: san

Den där röda klänningen är suuperhet på dig susie!:) snart äre julbord!:):)

2006-12-17 @ 14:28:28
Postat av: Towa

Ja usch för rökare!!!! hur känns det att komma hem snart då? Du din rackare har ju jullov! puss

Postat av: Towa

haha fin klänning ;) visst är det samma? ses vi något snart? kram

2006-12-20 @ 13:53:36
URL: http://towa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback