Tack tal

Tack lärarna som gav oss hemtenta, helkroppsmassageträning till redovisning och kmt novell att skriva över julen (ironin flödar) Men okej, jag är nöjd ändå. Allt utom övning på massage är nästan klart och listan över frivilliga är redan fullsmockad.
glad

Nu till mina glada tack:
Tack tack tack för alla fina sms igår, de värmer långt in i själen, vänner som är nära och långt bort, även bokstavligt talat. Ändå bort till australien t o m.. Hoppas jag svarade till er alla. Och tack för samtalen också såklart!

Tack mami o papi för fina julklappar, god mat och kärlek.
Tack Johan för att du var här.
Tack Helena för glittriga hängslen, megafin skön halsduk och en guldbricka som är som du.
Tack Jossan för allt jag önskade mig och fick, samt minnena på kort.
Tack Anna för coctailreceptkortlek - nu är det bara att komma och dricka!
Tack Syster för sidenblus och tights.
Tack Sannis my lover för marilyn krokar, där kan jag hänga upp dig i tröjan när du är för bråkig.

Nu har jag systers, ankans och sofis paket kvar under granen tills vi äntligen ses.

Nyårsplanerna - Hur ser dom ut för er?
GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer
Postat av: Towa

gulligt tacktal. Ja nyår blir först miuddag i lgh, själv? kom om du vill eller skulle du bort? puss

Postat av: Anonym

TACK SUSIE!:) för armbandet! you know I like it!:):)

2006-12-27 @ 19:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback