Mer julklappsönskningar o galen vardag

Hej alla glada! Materialisten är tillbaka!
Hittade minsann den svarta koftan med sidenband idag, så nu är den och tigths inköpta. Och så kom det in fler av det röda linnet igår och p r e c i s(!) när ja ska beställa de, så tar det slut - IGEN! galet.
Kan meddela att kavajen inte är särskillt snygg IRL.

Efter mina önskelistor här fick jag en lista av en kille på massa kläder han ville ha, så ja kollade in nätutbudet, och damn det finns ju asheta kläder till er killar! Den där svarta hooden skulle jag inköpa utan att blinka!
kill lista zoov
Igår körde vi chacha i mitt rum, helt plötsligt står det fyra personer i dörröppningen med öppna munnar, som undrar vad vi håller på med. Hand on your knees, hand on you knees! How low can you go? Can you take it to the floor?? Borde lägga ut video av oss här på bloggen, öviks bästa träningsdans.
Jag stod tidigare vid spisen med sannis och stekte fiskpinnar, o vi står o pratar, jag börjar dansa o sjunga "det börjar likna brända fiskpinnar" (ni vet med "det verkar likna kärlek bannemig"-melodin) o fortsätter sen babbla på om de vi pratade om, plötsligt säger en korridorstjejs pojkvän - "Sussi! Går de bra?" Med världens flin. Jag vänder mig om och inser att sanna inte har varit där under hela tiden, nej för hon försvinner ibland mitt i en diskussion in på sitt rum för att hämta ngt.
Idag skulle ja ut från klassrummet på rast så ja sticker jag ut huvudet (som tittut) och kollar ut, folket där ute kollar och skrattar och undrar va vi håller på med, jag går ut, sen kommer sanna. En tjej kommer fram och säger - "det är så jäkla kul med er, för ser man den ena vet man att den andra dyker upp när som helst. "
http://sannannas.blogg.se/211106145030_helan__halvan.html

Här kommer lite gott och blandat på julklappstips.
96528-216

Riktiga budgetpriser till grabbar
budget killar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dendär röda jackan äjue het!:)

2006-11-21 @ 21:19:08
Postat av: Tony

hon va hetare..

2006-11-21 @ 23:18:01
Postat av: Damir

Du kan killkläder ser jag :P...
Någon gång du kanske kan göra en sällskap när man ska ut och shoppa =) Men vill ju självklart ha tips från ett Proffs :D
KRam Damir

2006-11-21 @ 23:20:16
Postat av: Das Klanto

Ær det någon pik åt min klædsmak eller? =P Ær på jobbet, allt snurrar. Har inte koll på något. Hjælp tack!

2006-11-23 @ 09:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback