minne

det näst senaste minnet jag har av dig är när vi åkte i bussen, det var alldeles mörkt och du satt bakom mig och stack in huvudet mellan sätena under hela resan och vi pratade om allt, allt som varit och allt vi skulle göra. Och du sa att vi skulle samlas alla och ses igen. Och allt som kom ur din mun var fina ord. Jag har aldrig hört dig vara otrevlig. Har jag? Du var alltid omtänksam och hade alltid kramar på lager, när som helst, var som helst. Du hade en sån famn, som alla söker, en sån man känner sig trygg i.
johan b
jag har fått för mig att jag sett dig
jag har ropat ditt namn
jag har sprungit rakt fram
mot en främmande famn


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit sussen!flåt för att jag tjatat om mina jäkla kort heela dagen. Kort går att ersätta! Det finns värre saker som försvinner föralltid. Pussokraam!

2006-11-28 @ 20:29:59
Postat av: Towa

Ja gud, det mesta går att ersätta men inte människor som försvinner... Beklagar sorgen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback