wrooooooom

Inspekterar sannas röda tunga
sanna o suss nov

Mattias-jag har heller ingen aning när denna bild togs
Korridorsfolket
  
Den här helgen har varit som att sätta sig i en racerbil och vara med om en intensivtripp.
Ingen fredag i korris utan..ni vet vad..
Sen hann vi med idol och sanning och konsekvens, eller vi kanske borde kalla det; sanning utan konsekvens.
Lördagen var vi on the big city och sen strömmade de in folk här redan efter 17, shitshit.
Satt där med vårt äckliga vin medan sannis lockade mitt hår.
 Sen förstår vi inte riktigt vad som hände men vi var plötsligt på krogen och shejkade ass. För-mycket drinkar... men för-jäkla roligt ;) Sön bestod av mys, tacos, mys, film, mys. En dag blev till en till dag, som blev till en till, och jag klagar inte. 

Kan inte låta bli, det är för fint: http://tv4.se/klipp/75687.html
Den första gång jag såg på dig, och kände hur du såg på mig,
då föll allting jag trott var sant, jag vet du kände likadant.


Jag är helt slut, känns som jag behöver sova femtioelva timmar, godnatt.
Ps. Kan ngn komma och städa mitt rum? Ni får välja mellan kanelbullar eller en flarra vin för besväret.
http://sannannas.blogg.se/031106172353_sussi_du_och_jag_borde_starta_up.html

Kommentarer
Postat av: towa

umeå var kanon, du verkar också haft en kanon helg.. skulle städat för en kanelbulle =) du kommer väl hem till jul? =) snart åker jag till Riga och shoppar. puss

2006-11-15 @ 08:11:06
Postat av: Anonym

Shitshit!...nästa gång blire inte hallonvin iaf! Vidrar till the round table o dricker malibou cola hela kvällen iställe:Pkramkram:):)

2006-11-15 @ 17:28:06
Postat av: mate

Jag minns inte den där bilden på oss. När var hur togs den?! :)

2006-11-15 @ 17:46:32
Postat av: Anonym

Hi sussie!..shit vilka bilder duhar och din blogg är jue bara för underbar!!:Pkramkram:)

2006-11-16 @ 19:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback