Dom tre S:en

snö

Plötsligt var jag och Sanna påväg till Östersund. Där var det snö! Vi hade prisonbreak maraton så nu är vi på samma avsnitt som våran prisonbreakfantast hemma i korridoren, hehe!
prisonhunk

När vi vaknade upp i den stora sängen och smög upp så var det snö överallt! Massor massor!! Hade snöat hela natten, så härligt!! Dock lite jobbigt med stormvindarna när vi försökte ta oss nånstans, men sanna blåste tack och lov inte iväg. Sen var det tacoskväll med Idol, och ja vad kan man säga:
http://tv4.se/klipp/80130.html  grym!

Sen bar det iväg för att träffa Tows, Emil o Cissi på News, där var det rätt mkt folk men vi lämnade ändå efter 23 och gick hem och såg skräckfilm, jag blundade inte en gång, nöjd!
Jocke, alias Mr Hurtig gick upp och tränade imorse, så ja vakna rätt tidigt och väntar på Ms Jag Älskar Att Sova, ska vakna så vi kan gå ut och leka i snön! :) ♥
snöängel

Kommentarer
Postat av: Anonym

suzz!!JAG ÄÄÄÄLSKAR ATT SOOVA!:):)hhhhiii..skau inte shejk mä halsbandet snart?:P

2006-10-29 @ 11:37:29
Postat av: Anonym

fyyyfaasen vilken hetingbild!:):)

2006-11-11 @ 17:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback