Förkyld..

Så har man åkt på en förkylning! Men helgen livar upp humöret.
Joss kom på fredagen så vi drog till kårfest, där var det så mkt folk så vissa fick inte ens komma in, träffade många roliga/konstiga/galna människor där som sedan visade sig vara på efterfest uppe hos oss till råga på allt..
                                                                                                           
På lördagen gjorde vi stan och åt farligt god tacos. Sen skulle vi på förfest men fastnade i korridoren så det kom en massa folk hit, kommer bilder snart från det, kanske...Sen bar det iaf av till krogen, där det var dansdansdans. Sen efterfest hos saffran! Sen efterefterfest hos mig som vanligt till morgonen men ändå vaknade vi tidigt, camen stod på och rummet var a mess... men det var de ju värt!
Sön; Ett bevis på att man ska sova mkt, äta sunt och inte dricka->
Men det var ju ändå en härlig söndag när jag hade joss stone här.

Idag sov vi länge och sen drog vi på skolan och intervjuvade folk om flirtandet i övik. Killarna i våran undersökn är visst mer lojala mot tjejen än tjejer är mot killar, men tjejerna i undersökn är dock mer lojala mot sina vänner än vad killar är, hoppas ni förstod den där luddiga meningen, kan ju vara bra att veta, haha.. Så har vi käkat kräftor, det är gott som tusan!

Fick en bild från Hampus idag, den gör mig glad. Kolla in min vänstra arm!

sussi o hampus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback