I havent been asleep for days!

på stranden
Because, I can see us holding hands
Walking on the beach our toes in the sand
I can see us in the country side
Sitting in the grass laying side by side
You can be my baby

jag skulle falla pladask om ngn sjöng sådär för mig, vilken inlevelse! 
http://tv4.se/klipp/77050.html helt magnifik!


Skönt med en nykter helg! Men det har varit rätt dramatiskt. 
Musik i massor, flirtande, träning, korr-fest, rädsla, ambulans, kärlek. close your eyes... and know this feeling wont go away... ;)
Alldeles för lite sömn!

Visa mig hur du gör det där tricket. Visa mig hur du gör det! Och jag lovar, jag lovar att jag rymmer iväg med dig.

One three hill - Bäst! http://tv4.se/klipp/77055.html Erik gjorde den här kanon!


Dax att åter checka intelligensen: http://www.internetlankar.se/spel/nyrebus/1.htm



joss o suss slick
från förra helgen, alla dessa spel.. vi skyller på dom!


Kommentarer
Postat av: Elena

ÅÅÅ, låten från one three hill e ju bara så härlig. Men det räcker väl med dom här listerna nu..=) puss på dig sötis

Postat av: sannanas

shit suss!!:) hetsa inte upp dig för mkt. nu mä markus o allt!:P

2006-10-16 @ 23:44:05
Postat av: Jens

SKulle bara titta in och sæga vilken otroligt fin blogg det hær ær. Jag ær imponerad av din djupare och poetiska sida. Jag måste dock sæga att jag saknar lite bilder ifrån din nya studentstad! visa oss vad "being a student" is all about". Sen skulle jag æven vilja att du la upp en rebus en eller en lurig fråga. Kul med veckans annars faktiskt. Nej nu ska jag ut och frysa hær i oslo. KUL. Tja då och en stor PUSS // Jens

2006-10-17 @ 14:04:57
Postat av: Idol-Markus

Jag tror att jag ska klippa in mig istället för Jossan på bilden ovan och sträcka ut min tunga med. Vilken trevlig tillställning det skulle bli!

2006-10-18 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback