Tack!

Sanna

Ni ska bara veta vad jag tycker om den här tjejen!
Tack även till Maryam för hon hjälpte oss med håret ikväll.

Imorgon får vi våran hemtenta och vi Ska stanna på skolan imorgon kväll och göra färdigt den, den måste bli klar till senast tors em. Hur ska det gå till är frågan!!

Mitt rum är nystädat och det är underbart, dessutom tvättade jag alla kläder igår så jag är i en oas av renlighet. Jag lagade kyckling för första gången i mitt liv igår, och jag är imponerad av mina cocking skills!! Nu börjar desperate! See you soon lovers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi....suuues mylover,:):) så deva dehär du fiffla mä igår!:P

2006-10-25 @ 08:34:16
Postat av: Idol-Markus

Lovers? Det var värst... Man tackar. :) Annars har du en förbaskat skön blogg Sussi. Keep struggle!

2006-10-26 @ 11:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback