Tidsfördriv

Kan inte låta bli! Regnet öser ner så det känns lämpligt. Är det ursäkt nog?


 

har du pojkvän/flickvän? Näe
är du kär? Näe vet du vad!

hur tidigt stiger du upp? Gärna tidigt, men nu har vi haft ”eget arbete” ett bra tag så de har väl blivit lite senare..
vem/vilka vet mest om dig? Mina allra närmaste
gillar du att slåss eller? Nej, eller … mot orättvisor
vad har du på dig just nu? Mörka jeans, vitt linne och svart kofta
vad ska du göra ikväll? Tvätta och kanske se den nya serien ”Entourage” men de är fest i våran korridor!
när var du senast riktigt full? Sista september, aldrig mer!
är du seriös? You know it!
hur många timmar sover du per natt? 6-10
frisyren, hur ser den ut? Man kallas inte rufsig för inget
och vad har du för färg på ögonen? Bruna och gröna
vad vill du ha för färg på ögonen? Intensivt gröna kanske?
vem är snyggast i världen? - - - -
ska du duscha idag? Ja
vad är det för veckodag? Onsdag, KANELBULLENS DAG
är du uppväxt i stan eller på landet? Small village girl
har du utländska föräldrar? Nej
gillar du att laga mat? Ja! Och att baka!
hur många par skor har du? Tillräckligt, förutom att jag vill ha ett par till stövletter.
var har du ont? Ont av saknad
vem är bäst just nu? Den som älskar mig mest
använder du hårspray: Ja ibland, den luktar mums
favoritserie: One three hill, Prison break, Desp. housewifes
gillar du seriehjältar? Dom snälla
killar eller tjejer? Killar för fysiskt intimitet. Tjejer OCH killar för allt annat.
salt eller socker? Inget! Men okej, jaja jag är svag för sött.
gillar du ketchup? Absolut
är du bra på att måla? I wish
sommar eller vinter? Sommaren när man inte måste ha så mkt kläder, och våren då det är både värme/sol och snö.
vilken tid gick du upp idag? 10
vem kramade du senast? Sanna?
vem pussade du senast? André
säger du "kex" eller "chex"? Kex såklart
vad längtar du till? Till snö -att vara på fjället och le mot solen. Eller till havet och stranden!
vad heter dina husdjur? Hette Arja.
hur kommer du bo till hösten? Förhoppningsvis kvar i mitt rum, i korridor.
har du körkort? Har vi hört den förut?
hur gammal vill du vara när/om du får barn? Mogen
Humör just nu?
Favoritgodis? Choklad!!!
Är det nåt du absolut inte äter? Sannas smörgåspålägg
Sommarplaner? Oj… nej inga alls faktiskt, men vill nog både jobba och åka till Gotland.
Saft eller alkohol? Färskpressad juice
Hur många kuddar sover du med? 2, en måste stå mot väggen så jag inte slår huvudet i sömnen, vet inte rkt vad jag gör om natten.
Morgon- eller nattmänniska? Både och.
Sparare eller slösare? Den som spar han har, slösa dom rätt på saker som stannar i minnet eller som helt enkelt är jäkligt snygga.
Bästa film? Vet att det finns ngn som verkligen satt sig men kommer inte på det just nu dock.
Kommer du ihåg din första kärlek? Ja
Älskar du henne/honom fortfarande? Nej
Har du några homosexuella vänner? Vilken fråga, jag vet inte?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja
Ser du på kärleken som ett misstag? Nej det måste ju finnas lycka också!
Bio eller promenad? Promenad (särskillt på första dejten) men bio är mys när de är kallt ute.
Är du kittlig? Skulle inte tro det va!
Rädd för insekter? Hatar kusar
Det här är jag bra på? Att lita på, att flirta, att skriva fort.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Uppfylla önskningar
Tänker du någonsin tatuera dig? Var nånstans? En symbolisk
Vad gör du om du får hicka? Håller för näsan och munnen (håller andan med andra ord)

funkar inte det; drick tre klunkar ur en läskburk titta under burken och blinka tre gånger så är den borta sen!

Kommentarer
Postat av: zandra

rolig lista, kanske kidnappar den nån dag =) jag bor kvar i östersund. jobbar på rådhuset med ip-telefoni, lika tråkigt som det låter. hösten är tråkig och deppig. men som sagt, det kommer ljusare tider. såfort vintern är här så blir det nog härligt att leva igen =) hoppas studierna går bra för dig! vad läser du? alla bara flyttar, snart bara jag som bor kvar =) är du nåt å hälsar på här? kramar

Postat av: sannis

SUUSIE!!! MItt pålägg ärju suupergott!:P

2006-10-05 @ 19:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback