Vad händer med veckodagarna?

joss o sussi o jullan på ett hörn

Helt plötsligt slår helgen till igen, och jag undrar - hur kan tiden gå så snabbt? Vart tar den egentligen vägen..
Ikväll blev det sannas chokladbollar, idol och "unfaithful" - vad kan man säga: var aldrig otrogen(!) den filmen är grym. Sen nu när natten kom, dök hellström upp på tv!

På order från Jens så kommer l i t e bilder från the student life, det kommer på våra lyor och alla i korridoren sen när alla är tillbaka, nu är alla "lediga" en längre tid så vi åker `hem´.
Imorse när jag var på skolan fick jag frågan; du ska väl med ut imorgon?? varpå jag svarade nej, och fick svaret - Vad är det som har hänt med dig???
Jag har tappat tempot... Skulle dock vara roligt att bara ha en hemmafest så vi får väl se vad vi kan åstadkomma tills imorgon. Men helt ärligt lockar myskväll mera... Nu ska jag sova för vi ska simma kl 10 imorgon!!! sen blir de back to bed förhoppningsvis!

<--ja o mike vinner där till höger!   

<--spa fest sep.      hattfest okt --> 

                              

Kommentarer
Postat av: Mate

Där är jag, woho! Shit, mitt huvud ser dubbelt så stort ut som era pga håret ju. :| Men jag är gla ändå för jag fick pösse på dig. Höhö :D

2006-10-21 @ 02:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback