You have to play to win the game

 http://tv4.se/klipp/72108.html het låt, het klädsel.
http://tv4.se/klipp/72680.html tusan så söt!

Vad vet du om kärleken, förrän du förgäves hatat den, och vad vet du om när
hjärtat kan bränna, för kärlek som aldrig kan dö - men inte heller leva




Vilken bergochdalbana. Värt det? Lösning: Skjuta upp saker.
I would tell you
That I loved you
If I thought that you would stay
But I know that it's no use
That you've already
Gone away

Ikväll Måste jag plugga, ska läsa 2 böcker, och dessutom två kapitell som väntar i mitt andra hem.
M e n, vi ska iväg och kolla på film ikvälll, så...
Vilken känsla det var att komma "hem" kändes som man varit borta ett år.

mitt guldkorn.






 Bryr mig inte om ifall "Inga känslor är inblandade" att hålla på med två st inom 10 h äcklar

96528-107







Kommentarer
Postat av: principessa

hej hej. vilket fint inlägg..=) saknar dig sååå mycket. önskar du vore här och stöttade mig i mina beslut. vet inte va ja ska göra..humm. puss på gurkan.

Postat av: Mate

Låten längst upp är sååå bra faktiskt. :)

2006-09-23 @ 14:16:05
Postat av: Mate

Å då menar jag brännö serenad eller vad den heter. Inte filmerna som fanns där :P

2006-09-23 @ 14:16:45
Postat av: Anonym

"Bryr mig inte om ifall "Inga känslor är inblandade" att hålla på med två st inom 10 h äcklar"
klockren kommentar!!

2006-10-17 @ 14:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback