Frågestund har guld i mun

gjorde denna igår men publicerade den visst aldrig.

DAGENS:
klädsel: Bikiniöverdel o gråa mjukisbyxor, i skolan på fm dock ljusa jeans o rosa kofta
frisyr: Diadem
låt: Oj ingen idag faktiskt
tv: Desperate housewifes
vill ha: Escadas - Pacific paradise
sjuka: Flingorberoendet
tråkigaste: Att det kom moln efter 14
roligaste: Core passet
skönaste: sola på kåren
längtan: marsglass

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag
såg dig gråta: Mamma
fick dig att gråta: . . .
fick dig att börja skratta: Sanna
du gick på bio med: länge sen nu! trror de va Mattias, Sanna o Neely
du gick på stan med: Sanna
skickade ett e-mail till dig: J
skickade ett sms till dig: J
skickade ett lunarinlägg till dig: Emil

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja.
gjort slut: Ja.
sagt att du hatar någon till personen i fråga: Ja, tyvärr.
varit så olyckligt kär så du inte vet vart du ska ta vägen: Ja.
vetat vem du ska gifta dig med: Har trott att jag vetat.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Nej
Varit sjuk: Peppar peppar
Sjungit: Nej
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja
Träffat någon ny: Ny vadå? Träffat nya människor ja.
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Nej
Kissed someone: Ja, väldigt passionerat 
Ätit: Havregrynsgröt, linser/ris/tzatziki, vindruvor, pasta/pesto/wok, skummadmjölk och flingor

Kommentarer
Postat av: s som i skratta

hahaa....skoj med listor sussen!:)...vem äre du har kissed??..höhö

2007-04-18 @ 16:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback