Presentöppning!

Idag har jag varit duktig och åka längdskidor, det var rkt skönt! Synd att vi ej fotade, jag körde blått tema och mamma vitt - varpå hon inte syntes bara två svarta vantar som åkte fram och tillbaka.
Så var vi upp till stugan och satte igång värmen så man kanske borde åka upp imorgon. På onsdag är det födelsedagsmiddag, får se om vi hamnar där.

Sis and boyfriend kom ikväll, fick ett body training program. Hur skoj som helst. En grej som man sätter fast fötterna i och gör sit ups,
en sån där rullgrej man använder framför kroppen för mage, rygg o armar, nog mest mage och jag kommer inte långt fram ska erkännas! En yoga matta samt ett hopprep!
Bra när min tid på gymet tar slut i slutet av april, då får rummet bli ersättare.
ge upp..

Kommentarer
Postat av: s som i salladstallrik

Göttdå sussen!:)Kommer jue va värstafit nästa gång vi ses..tameddom till korri kanvi köra togheter!skojskoj!!:)...hmm..jahar inte bröjat med uppgiften än..har inteens kollat påden!shitpomm kanvi inte ha sommarlov soon! Häärligt väder här, kangå i thirt nästan! hmm..jaringer dig soon...jaäjue lite sämst påatt höraav mig,måste bättra mig påden fronten! haha...oja javet salladstallriken är hetpå bilden...hah..ellerinte!stoooor varm kram!!!:)

2007-04-02 @ 11:07:41
Postat av: Anonym

hej suss! nu var det väldigt längesen vi sågs, hur är allt med dig? jag läser din blogg ibland men kan inte riktigt komma på vad du pluggar i ö-vik, för det är väl det du gör?.. :) hoppas allt är bra, och grattis rätt långt i efterskott! kram ida

Postat av: Anonym

Ha ju fortfarande inte fått i ngn ny bild på frillan. ingen som de syns bra med allafall. Men ja ska försöka få tag på en. annars komme ja bara lägga in på nya, om ja får låna en kamera villsäga.. Du ser ju riktigt hurtig ut du. Men dom där är väl jätte svåra att träna med lr ha ja fel?

2007-04-03 @ 17:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback