By starlight i'll kiss you

...promise to be your one and only.

Jag har slutat jobba, yippie!
Åkte till Östersund förra söndagen och somnade in i en varm famn,
Vaknade morgonen därpå av soluppgången kl 5, så jäkla vackert!

Badade i Önsjön, där var det 18 grader i vattnet och jag höll på att få en chock när jag skulle hoppa i, det var iskallt.
Men härligt var det ändå, att ta sitt första riktiga sommardopp och sen få torka i solen.

Stannade bara 2 nätter sen åkte jag till Härjedalen, där jag genast blev förkyld. Så nu är jag sjukare än nånsin och mina planer har gått utför. Skulle åka och träffa underbara vänner imorgon, men jag kommer inte klara att åka in. Just den här helgen när dom flesta är hemma, är det inte typiskt så säg!

Så, jag sover mest, eller försöker sova, äter och spelar spel.
Jag har fått en dubbelskiva också, en vacker vacker.

Lily my one and only. Love is in my heart and in your eyes.
Will she or won´t she want him? No one knows for sure.
My Lily, my one and only i can hardly wait till i see her.
Oh Lily, i know you love me, cause as they´re draging me away i swear i saw her raise her hand and wave (goodbye)

Kommentarer
Postat av: Lena

men sussi, du skulle ha varit frisk i helgen :( det var jätte roligt på marité i fredags i alla fall :) jag börjar jobba imorrn igen :S 2 veckor heltid, men pengar är bra ;) krya på dej nu! puss

Postat av: Helenis

babe, jag ar i milano nu. tyvvar utan jossan. Hur har du det i bulgarien? Saknar dig. puss

2007-08-28 @ 15:09:38
URL: http://girlonthemove20.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback