Kär? Förälskad?

Lucky that my lips not only mumble
They spill kisses like a fountain
Lucky that my breasts are small and humble
So you don't confuse them with mountains

Vi har många gånger haft den disskussionen, vad kommer först?
Enligt mig så är man först förälskad, sen blir man kär. Medan vissa anser att förälskad är ju innan man älskar någon så då kommer ju kär före.
Jaja, det jag skulle komma till var att jag kollade igenom mina gamla blogginlägg, det var otroligt intressant att läsa om allt som hänt. Vilken tur att man dokumenterar lite, särskillt när man har guldfiskminne. Hittade iaf ett inlägg från 9 okt 2005:
Tre saker som bevisar att du är kär:
Du undrar vad personen gör just nu.
Du kan inte tänka dig att se personen med någon annan.
Du vill kyssa personen när du ser honom/henne.

Fyra saker som inte är bra för själen:
Svek
Lögner
När stolthet går före
Sova ensam

Sen hade jag visst skrivit att det är onödigt att sova, att man måste ta vara på varje sekund.
Jag måste börja anamma det igen!


Och bara så ni vet...Nu har det sista OC avsnittet sänts i USA, det planeras att vi i sverige kommer få se det vid slutet av detta år.

Kommentarer
Postat av: Towa

Jag håller med dig, förälskad ska komma först! Det är ju nå litet och sött som händer innan man blir kär.

Postat av: SSS

men sussen..om man inte skulle osva skulle man inte må bra..har du inte lärtdig nå från psykologilekrionerna:P Nuskajag på stanis o fix:) LATER ALLIGATOR!

2007-02-26 @ 13:08:07
Postat av: sofie

Det där med oc är ju för sorgligt.. :/

2007-02-26 @ 22:28:59
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Anonym

Whenever, wherever... Hoppas du har det bra!

När det pirrar är man ju kär, sen går man på rosa moln (om man har en jävulsk tur å kärleken är besvarad) å då är man förälskad. Tycker jag.
KYSS!

2007-03-05 @ 17:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback