SLUT

Vårat pass är redovisat och klart, och det gick riktigt bra.
Nu kan jag knappt röra mig dock, efter vårat pass var det aerobic som gällde, sen 15 min vila och sen gympa pass igen. Nu skriker kroppen efter frukt.

Imorgon är vi lediga, så skönt!
Sen ska vi hämta paket från Halens. Hoppas HMs kommer snart också...

Man säger alltid "SVerige/Världen är liten" och det är egentligen galet med alla dessa sammanträffandena hela tiden. Började prata med en sångare från sthlm, efter en stund då han frågar vart jag är uppväxt och jag berättar om den lilla byn, så är hans bästa vän också där ifrån. Av alla ställen, ojoj.

Tack tack tack för alla hjärtansdagkortet jag fick idag och nu ska jag skrapa lott!

Later lovers

Kommentarer
Postat av: Fliis

De är väldigt olika. Har inte så stor koll faktiskt för jag ha köpt nöjespasset, för 850 kr så går ja in gratis hela säsongen. Men de kanske kostar runt 100-150!

2007-02-13 @ 22:19:13
Postat av: Helena

härligt med kläder. jag fick mitt från la redoute igår förutom klänningen som kommer senare i feb. skönt att passet gick bra. saknar dig. puss my love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback