when you're feeling blue

min
Okej, efter det bittra inlägget får det bli lite positivare skrivande. Finns alltid dom som har det värre som jag brukar säga.
Igår hittade jag en man som haft bältros. Han jämför det med sina år som fd kriminell och fd knarkare. Jag har börjat maila med honom, han har fortfarande kvar sin klåda, efter 7 månader.
Men men, nu är det bara att acceptera läget och göra det bästa av situationen - det finns mkt att tänka på.
Vad man känner... bara en sån sak, att det kan vara så svårt. Sidor man gillar väldigt mkt och sen sidor man sett som gör en tveksam. Vad man ska äta till middag.... mmm, middag, längtar redan för ja tror de blir le taco.
Passet börjar ändå flyta på känns det som. Har ordnat termatiseringen och koreografin till iaf 5 låtar.
Den som har ett tips på en uppvärmningslåt får gärna ge bidrag.

Kommentarer
Postat av: ss

fassen va han är het!!!:)göttgött:)

2007-02-01 @ 14:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback