Hur är det egentligen med tiden?

Tiden rusar så snabbt ibland, att jag blir galen. Varför?
Och ibland vill den aldrig röra sig. Varför?

Nu sitter jag i O:s lägenhet som jag fått låna när han är hos tjejen, är groggy efter att ha luktat på alla hans parfymer (en hobby jag har, älskar att känna på parfymer och dylikt) och har läst alla dessa papper från skolan och pluggat det som aldrig blev av i helgen, hmm en del varför frågor. Men den här sista har jag svar på. Helgen har varit härlig, med skoter, massa brottning i puder snö, fika i stuga, villan för oss själva med massa mat och vin, t o m födelsedagsfirande, med min special-princesstårta.
Vem vill och har tid för skola då.
Ja nu är jag mega trött. Ska försöka komma upp till bussens avgångstid 07.00.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: "Jojje"

Min helg var också hærlig. Hoppas skolan gick fint! Puss puss

2007-01-22 @ 12:24:04
Postat av: Helenis

hej sotis! nasta vecka bar det hem igen. gar i kavaj for det ar for varmt for vinterjacka. ska ut pa stan nu for att handla lite. saknar dig sa! just nu e jag lite sma sjuk, men forhoppningsvis blir jag frisk tills jag aker hem. puss love ya!!!

Postat av: Towa

Precis vad jag menar! TIDEN BARA RINNGER IVÄG =(

2007-01-22 @ 17:46:05
URL: http://towa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback