Har du hittat ditt hem?

Ikväll såg jag en film med Jake Gyllenhaal. Det filmer jag sett med honom har alltid varit bra, då han alltid gör seriösa filmer (av dom jag sett).

En kvinna i filmen sa "Varje gång jag lägger mig och ska sova så har jag ryggen mot min man. Alltid vet jag att han kommer hålla om mig, utan att jag behöver be om det. Oavsett om vi har bråkat. Så har det varit i 31 år. Det är att komma hem."

Jake, som spelar en kille som heter Joe träffar en tjej som han blir förälskad i.. Och ja, självklart så skriver han till henne "Jag har hittat ett hem. Jag har hittat dig"
Filmen var fin och verkligen värd att se: Moonlight mile.
"De var förälskade, de hade drömmar och en gemensam framtid. Men så i ett förödande slag förändras Joes liv när flickvännen dör. Tillsammans med hennes föräldrar gräver han ner sig i sorg. Men så helt oväntat förälskar sig Joe i en annan kvinna, men känslan av svek är överväldigande."


Ikväll är Backyard Babies här nere, så det är livat... Ska försöka sova nu ändå, imorgon väntar jobb!
obs! kom ihåg lista:
Sluta slösa så mkt pengar

Kommentarer
Postat av: Sis

Va, spelade Backyard under dig å du gick inte ned å lyssnade??? Är du helt kokkobeng eller? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback