hobby no were to be found?

Är det min hobby att skriva? Jag älskar att skriva.
Är det min hobby att dansa? Jag älskar att dansa.
Är det min hobby att kramas? Jag älskar att kramas.
Är det min hobby att träna roliga pass eller åka inlines? Jag älskar det.
Är det min hobby att ligga på en madrass i solen? Jag älskar det.
Är det min hobby att simma i havet? Jag älskar varma hav.
Är det min hobby att spela spel? Jag älskar spel.
Är det min hobby att vara med roliga människor? Jag älskar roliga människor.
Är det min hobby att spela badminton? Jag älskar badminton.
Är det min hobby att åka skoter till ett soligt fjäll på våren med oboy och mackor? JAG ÄLSKAR FJÄLLET PÅ VÅREN NÄR SOLEN SKINER OCH JAG HAR MACKOR ATT DOPPA I EN RYKANDE KOPP OBOY !

Kommentarer
Postat av: J

Dær ser du, Du har ju hobbys. Du gillar ju bara inte ordet.

2007-07-26 @ 00:36:26
Postat av: Felicia

Tack för gratulationen :) Du va helt rätt ute! Blir de yran i helgen ?

2007-07-26 @ 17:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback