Its all about me

image660

Ute- eller hemmakväll:
Både och. Beror på sällskapet.
Salt eller sött: Oj,svårt. Gillar inte salt mat, men gillar salta godisar. Surt?
Lyx eller budget: Lyx
Sommar eller vinter: sommar
När är du Född: i mars
Vad har du på dig en ledig dag hemma: sköna kläder
Favoritfilm:
Har du barn: inte vad jag vet
Födelseort: Sthlm
Smeknamn: Suss, sussi, suez, Q, soosoo, susie, sussen, malin (dont ask; från saltiskråkis)
Favoritfärg: Vitt, svart, ljusgrå
Drömprins: En het kille som är ärlig och trogen i alla lägen
Har du varit kär: Ja
Favoritlåt : Någon 80tals dänga
Maträtt: Starkt, hett, thai!
FavoritResemål: Thailand
Favoritblomma: Lilja och rosor
Tycker inte om: Egoism, sexism, lögner, orättvisor, svek.
Senaste sjukhusvistelse: För en månad sen?
Favoritdricka: Kall färskpressad apelsinjuice
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vita
Vad gör du när du är uttråkad: Tränar, pratar i tel/internet, läser, shoppar
Missbruk: Kan lätt fastna för ngt och inte kunna sluta, i olika perioder, som digiestive tex.
Vän som bor längst från dig: Oj.. zac kanske.
Vad retar du dig mest på: folk som smaskar när dom äter, egoister, den förbaskade låtande frysen när jag ska sova.
Läggdags: När jag är trött
Husdjur: Nej.
Skostorlek: 36-37
Syskon: Syster
Favorit pålägg: Ost och grönsaker
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar:
Någon som verkligen behöver dom, fattiga barn/familjer, cancerfonden etc.
Bästa bok du läst: Någon av Marian Keyes eller Jag saknar dig jag saknar dig.
Är du Internetberoende: Inte nu längre
Favoritparfym: Dior
Gillar du snö: Ja, när det inte är för kyligt ute
När köpte du något åt dig själv sist: I går
Vilken film såg du på bio senast: Pirats 2an för snart 1 år sen tror jag...
Senaste köpta skiva: Pearl Jam
Favoritgodis: Romerska bågar, hot lips, kola nappar, (suck-saknar.)
Studier eller jobb: Studier sen jobb.
Innerstad eller liten ort: En liten ort nära en stad när jag blir äldre och en stad nu.
Någonting jag tycker om med mig själv: Omtänksam och smilgrop
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Obeslutsamheten
Detta är jag rädd för: Svek, döden, sjukdomar
Tre saker jag vill ha varje dag: Glädje, kärlek, mat
Tre saker jag absolut inte kan göra: Akrobatik, Vara otrogen, Låta bli att tvätta händerna direkt när jag varit ute.
Detta tycker jag om att göra: Kramas, shoppa, Träna pass, Spela badminton, Umgås med roliga människor
Detta vill jag göra just nu: Ligga på en fin strand nära havet
Detta borde jag inte göra just nu: Sitta framför datorn
Bästa känslan: Att vara lycklig
Värsta känslan: Att vara olycklig
Något jag vill ha i present: Några miljoner
Detta har jag på mig just nu: Svart linne, vitt linne, blå dragkedjshood och svarta trosor
Favoritkläder: Tajta mjukisbyxor och en snygg tröja
Stjärntecken: Firre
Färgen på mina ögon: Grön bruna
Min längd: 166 i passet, men jag är 167
Önskar jag var bättre på: Sjunga, geografi, stretcha, bestämma mig
Dagens dryck: vatten
Senaste saken du köpte: Resebalsam
Senaste sak du sa: Puss
Vad tycker du om dina grannar? So far so good ;)
Laddar du hem musik och film från internet? Näe du
Vad är det bästa med julafton? Att man är tillsammans, samt maten
Vilka är de viktigaste personerna i ditt liv? Familjen
Vad föredrar du för sorts filmer? Drama
Solar du ofta? Bara om det är sol ute
Vad dricker du helst när du är törstig? Färskpressad juice såklart
Vilken är din favoritglass?
Banan/Chokladglassen här nere, eller hallonsorbet eller mjukglassen på domus
Har du varit deprimerad? Ja
Tar du droger?
Aldrig

Kommentarer
Postat av: Joy

Vi vill ju läsa mera! MERA! MEEEERRRAA!! Updatera då Sussi, hur ska vi annars leva? Kom igen Sussi, vad skulle vi annars göra?

2007-08-09 @ 19:05:49
Postat av: Maria

Skorna är ett superfynd på en loppis för 20 kr! Jag älskar dom. Jag kommer hem på söndag ja, mamma sa att du är hemma till tisdag. Ska vi ses på måndag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback