Fultema

Igår jobbade jag och det kändes väldigt bra, så länge larmen inte vill leka omöjliga och det är inte allt för krångliga återlämningar eller kuponger.
När jag slutat kl 15 så gick jag hem och bytte om så vi kunde käka middag i parken, väldigt varmt!
Sen hem igen och byta om för fultema.
Kicken, jag och Lena på väg till brännbollen.
kick, sussi, lenis
cowgirl, lolita o påskkärring!

Så var det att spela brännboll, det var rätt skoj men det märks att det var ett tag sen och man behöver lite övning! I rosa hår är Emmelinda som hade avslutningsfest för hon ska börja en annan utbildning tyvärr.

Roligast var när Lena säger -"Vem är den där tjejen? Jag känner igen henne så väl!"
-"Öh, ja Lenis, hon gick i våran klass fram till jul"
96528-603
Några ur klassen som var utklädda iaf! Lillian (utklädd till sig själv :P ), Erika, Malin, Emmelinda, Lena, Sussi, Kicken och Nathalie

Sedan bar det av hem och byta om IGEN. Sedan började förfesten tillsammans med Maryam och hennes kompisar. Sen ner på kåren.

Träffade under kvällen våran andra boxtränare, som vi haft power strike med, hela personalen från det gymet var där. Mycket intressanta människor där. När vi skulle gå försinkade powerstrikejonas mig så jag tappade bort Lenis och Kicken, träffade Fors och André och följde dom till hamnen istället för en kille skulle bada för att Sverige vann - synd att jag inte har bilder från det!

Gick till Harrys där det var mega lång kö, gick till Olearran där det också var mega kö och bestämde mig sedan för att gå och lägga mig. När jag är i rummet ringer Lena, -"Plattan nu!"
Bara att traska sig dit, där det också var kö! Väl inne var det proppat med folk och den roligaste kvällen ute i övik i år! "Och det skulle ju va dans, dans, dans!" och det var det! Jag har aldrig, aldrig haft så ont i fötterna! Så här känns det faktiskt när man tar av sig skorna, som att man fortfarande går i högklackat!

Drack inget efter 23.30 så jag var dessutom rätt nykter när jag gick in så jag kunde föra mig normalt och prata med människor! En perfekt kväll!

Seduction

flirty, but can be faithfull

flirty, but can be faithfull
you have a close relationship with your men. you dont like to be played, so you dont cheat on your boyfriend. guys respect your faithfulness, although you sometimes brake up with one to get with another.
 

Kommentarer
Postat av: Miriam

va skoj med brännboll !

Postat av: Lena

japp jag deklarerade via sms och då får man ju pengarna tidigare :) ja jag skickade ett mail till dem igår men de kanske inte svarar förrän imorrn när det är vardag. Ska nog ringa dit också. Hur är det med dej då? blir det nått på fredag? jag är påväg in till stan nu i alla fall. Puss o kram

2007-06-06 @ 10:39:42
URL: http://ladypink.blogg.se
Postat av: psssssssst

åå..suss!!:) javille jue oxå va me! vi fixar fest efter sommarn!GÖTTGÖTT!koj skoj! el om ja kommer o hälsar på dig maybebaby!...soooll i love it! mam mår bättre o sys me..brände mig idag i solen...ajaj...o jag ääälskar bodybuttern ja köpte!!hoppas du har det lika soligt hos dig misiis lovalova!...snygg du va på fultemat förresten..går ine o få dig ful..höhö..:)

2007-06-06 @ 16:14:28
Postat av: Lena

hmm okej, tråkigt... jadu jag vet inte, har inte bestämt nått vad jag ska göra än. Jo det går bra på dagis, just nu har jag rast och sitter på pappas kontor. Det är supervarmt här med. Ha det så bra. Puss o kram

2007-06-07 @ 12:44:31
URL: http://ladypink.blogg.se
Postat av: Sis

NÅTT måste du ju göra i härliga H! Uppdatera nu sötnos!
Saknar dig!!!

2007-06-08 @ 16:07:46
URL: http://annamedia.blogg.se
Postat av: Lena

Jaa jag hoppas det, är ju i alla fall kanon väder! Nej jag vet inte än, ska hämta dem om 1,5 timme så jag meddelar dej sen. Jaha okej, vad trevligt. Ha det så mysigt ikväll med Johan. Puss o kram

2007-06-08 @ 18:33:56
URL: http://ladypink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback