Yr i bollen

Snodde denna av sannis http://www.youtube.com/watch?v=xEIaPSojGFE 
Kolla på den så blir ni lugna och harmoniska hela dagen!

Så var det sommartid då! Dax att gå upp en timme tidigare.. Var på spinning och klev av cykeln, kände att jag var lite dizzy men gick ändå till pumpen, när vi skulle köra rodd kände jag dock att jag var på väg att förlora medvetandet, satte mig i receptionen och hamnade i dvala på golvet. Emmelinda jobbade så hon hjälpte mig in i personalrummet, all känsel var borta och det var "sockerdricka" i varenda del på kroppen.

In kommer en kille och presenterar sig, han kommer lortig i ansiktet direkt från en cykeltur och ser mig visst ligga där. En snäll själ tydligen för han bestämde sig för att hjälpa mig. Han säger "ta tag i mitt lillfinger, ja.. jag har inte alla fingrar kvar, förlora ett på mitt jobb" Sagt o gjort så drog han mig upp, köpte juice och gav mig gainomax bar och försökte få mig att skratta. Mådde genast bättre och kunde till slut ta mig hem och lägga mig i solen, kanske inte så bra. Men solen gör mig ju iaf lycklig.


Jag o Sannis har städat hela korris, skönt!

Tänk om man kunde ligga i en park i Oslo nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi...filmen äjue bäst!:)...ooo...göttt! javill oxå ligga ien park i oslo!:):)

2007-03-25 @ 20:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback