Doftar och känns ljuvligt

Min favoritlåt just nu är vacker

Jag har ett tips till er alla. Comfort Crème.. Tvättade precis kläder med det nyköpta sköljmedlet.
Det lukat mums och kläderna blev mjukare än jag nånsin känt efter tvätt.
image528
Igår spelade jag texas holdem, det var 2 år sen sist. Det är bara för härligt. Nu har mitt pokerberoende pånyttföds.
Sen såg vi Chocolate, den var fin, jag blev inte ens sugen på choklad...
Okej, lite då.
Nästa vecka är det lediga dagar, jag vet inte riktigt vad jag ska göra av dom. Jag är trött på att färdas. Men det vore skönt att träffa familjen och kanske nån vän i ösund. Får se, få se.
Ikväll är det tårta som gäller, måste komma ihåg att fota de olika så ni kan bli lite sugna sen!

Kommentarer
Postat av: Sis

Du har väl hört att halva släkten åker upp till Hedsta över Kristi flygare?
Jag funderar på att ansluta mig till ligan. Troligtvis även m och p... :)

Postat av: sssvart

Bästa låten just nu...we know it!:)bra du har sån super musiksmak sussen:):)

2007-05-12 @ 18:05:45
Postat av: Sis

Spam?
Vi misstänker att denna kommentar kan vara "spam" Fyll i texten du ser i bilden i nedanstående formulär.


---
Jag blir galen! Måste alla verifiera efter varje kommentar eller är det bara jag? Nu skrev jag ju inte ens nått om fisar! Å nej, det blev varken silver eller guld "stövlarna"... :( De var gjorda för träben eller nått. (Suuuupersmala i skaftet.)

2007-05-12 @ 18:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback