Om att ångra sig

Skulle jag kanske åkt hem ändå?
Tagit bussen direkt från Umeå till Östersund, vidare till familjen, vidare till sommarstugan i Hälsingland och hälsa på släktingarna, vidare till Hede igen, vidare till Medskogen på kalas... Ja kanske.
Men som sagt, jag är väldigt trött på att färdas och det tycker jag var en bra anledning.
Min andra bra anledning var att jag ändå får åka dit i början på juni, till familjen alltså. Och säkert kommer släkten upp mer i sommar till Hälsingland. Eller?
Fick ett sms av min barndomskärlek, han är också hemma i Härjedalen, och tyckte vi skulle ut och äta middag. Kanske kan det bli en annan gång.
Kan det?
Kommer J på lördag bara för en dag? Hoppas, det skulle göra min vecka som man kanske säger.
Gör man?

Igår låg jag och Lena i hennes säng och kollade på le grand finale och ask olle, tur att hon va kvar här igår iaf.
I natt drömde jag iaf en väldigt underlig dröm. När jag vaknade låg min mobil på golvet, ljuset på golvet, ja det mesta på nattuksbordet på golvet faktiskt. För jo.. Där låg jag. Med huvudet på bordet och med resten av mig i sängen.

Kommentarer
Postat av: Lena

hej sussipussy.. du jag kommer inte förrän på lördag för jag ska inte jobba.. vi kan prata mer om det sen. Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback