Tuffaste passet

Så stod vi där utanför porten kl 12. Efter 4 min tänkte vi att han hade övergett oss, men någon minut efter kom han gåendes emot oss. "Är ni redo?" Det var vi!
Vi lekte blandat med allvar då vi boxades "på riktigt" mot varandra.
Sanna sprang runt som en duracellkanin medan jag försökte slå henne
. Jag blir helt inne i det jag håller på med, så hon fick ta emot några smällar ibland när hon glömde hålla upp mitzarna. Vi joggade, benböj, hoppade, körde 90 armhävning och situps. Ja, han körde totalt slut på oss. Som en militärövning. Och det var det roligaste passet vi nånsin varit på, dessutom det hårdaste, 2 timmar långt. Det kändes som att man skulle koka upp.
Så bad timing att det är nu när sommarlovet kommer och vi alla skiljs åt och inte kan köra mer.

Mina jordgubbar börjar ta slut.. Åhh fjällfil, jordgubbar och ekologisk müsli!
image585
sussi o jordgubbe

Kommentarer
Postat av: klantot

Här körs det hårt, är det inför beach 2007 eller ;) Keep up the good wörk! Puss / J

2007-05-27 @ 20:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback