Bäbis!

Behandlingarna fortsätter på skolan och på scrubben fick jag höra att jag skulle passa som Bond brud, för att jag har 60tals midja. Bondkillar är inget för mig, byter flicka lika ofta som jag längtar efter choklad.
Har fått lära oss Spa massage nu, den är mjukare och jag gillar den bättre! På måndag har vi skriftlig tenta och praktisk. Blir plugg ikväll, alla andra ska ut dock. Ska försöka få kvar ngn i korridoren.
96528-881
96528-876
Igår samlades vi alla i korris och åt tacos och sen lekte vi kroppsdelmotkroppsdelsleken. rumpa mot mage, mun mot nacke osv. Det blev varmt men mycket skratt!

Gick sedan över till ett annat gäng och spelade alias och fick höra skojiga minnen. Extra bra med ljudeffekten Niklas.

Idag har jag gjort något förbjudet. Skulle bara följa med Pan och hitta skjorta till honom då jag fann en fiin t-shirt. Såg när jag skulle betala att om jag handlade för över 500 kr så skulle jag få 100 kr i presentkort. Kan man inte tacka nej till, kom igen!
Hittade en härligt varm klänning och ljusare hårfärg och en t-shirt som ska tillbaka!
Gå nu in och lyssna på Impossible - Shout Out Louds .

Kommentarer
Postat av: victor

Hej plutten!

När får jag min massage?
Tror du har lovat mig..
kram kram

2007-11-17 @ 15:17:10
Postat av: Sis

Vad är det för bäbis?
Nej, inte ändra hårfärg! Jag vill se dig först! :)

Postat av: Erika

He he, Bond må vara som han är, men du haaar ju typ klassisk bond-brud-midja eller nått sånt! ;-)
Vi synes imöran!

2007-11-18 @ 20:56:08
URL: http://www.xerika.blogg.se
Postat av: Erika

Skumt med bokstäverna!!
Jå, tentan var inte sååååå kul direkt.. Så skumma formuleringar!
Nu har grejerna kommit, by the way!
Ska ni beställa från Thal'ion? I så fall är jag på!

2007-11-19 @ 17:13:13
URL: http://www.xerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback