Glömsk? Jag?

Idag har jag och sanna suttit i vårat nymöblerade vardagsrum och pluggat.
Gick ner på stan och la undan lite saker ifall man behöver trösthandla imorgon.
Varje gång nisse går förbi vardagsrummet så stannar han till lite extra när han hör något intressant. Idag var det hur länge man ska tvätta händerna. Det är ett intresse vi alla tre delar. Och ni vet väl att man ska borsta naglarna/under naglarna lika ofta som man borstar tänderna! Klart ni gör.
Åt middag och hamnade i en till början väldigt lugn disskussion om grabbar med sanna o lena, varpå fler och fler ville vara med och det till slut blev väldigt frispåkigt och högljutt med olika åsikter angående lojalitet. Disskussioner är roliga, dom får mig att inse att jag måste släppa lite på alla mina kriterier/krav...kanske...
Ikväll fick jag ett mail av min mor varpå hon frågar "Du vet väl att din syster fyller 25 år i år?" Hur skulle man inte kunna veta hur gammal sin 3 år och 3 månader äldre syster är. SÅ glömsk är jag iaf inte! Har t o m köpt farsdagskort, frimärke och lotter. Jag verkar ha reparerat mitt hippocampus-område rejält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback