imorgon kanske du är ointressant

Räkningarna är betalda, produkterna från dermanord har kommit, tentorna är klara och det enda som väntar är fredagens eximination på fyra behandlingar. Det känns riktigt bra, särskilt efter en aromamassage jag nyss mottagit. Våran lärare tryckte på några punkter på mig som gjorde otroligt jäkla ont, verkar vara något fel på min mjälte... Om fem dagar går jag på praktik, det ska bli riktigt spännande! Kommer hända mycket dom tre veckorna känner jag på mig.
Nu ska jag iväg och öva på klassisk massage. Ikväll ska nog t o m jag kolla EM kvalet. Ses kanske på Olearys!

2 bilder från lördags. Låg inne på Patriks rum till musiken som Ted satt och spelade på datorn. Sedan tog Patrik och jag hand om barnet ett tag medan alla andra festade...
96528-88396528-884

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback