Integritet.

Vi pratade om hämd igår och privatliv idag. Ska ragga upp någon att bo hos i Östersund, bara för att... Bara för att jag är så mogen. Eller, för att jag behöver ju faktiskt nånstans att bo.
Nog om det interna övikssnacket.

Idag har jag åter igen varit på min praktikplats på SPA:t. I lördags fick jag bl a vara med under en massage på en krigsveteran med kulhål. Denna dag har jag varit med under ansiktsbehandling med slipning och ögonbrynsfärgning, LPG både helkropp och ansikte samt en rygg och nackmassage där jag masserade underarmar och händer, det var skoj! Utförde även en överkropps-spamassage på Erika.

Imorgon väntar en ny dag då vi förhoppningsvis ska få prova på olika behandlingar själva :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback