Vit choklad inpackning

Sveriges yngsta 45 åring. Peter Siepen. Tänk om man kunde ha honom med sig lite då och då. Han kunde laga supernyttig mat med mycket fibrer sen tvinga iväg en på träning med hans superknep.

Vaknade upp skönt och åt lång grötfrukost med tidningsläsande och kramar.
Gick till praktiken och fick en vit chokladinpackning och utförde sedan även en. Smsade dit Pan på en helkropps spamassage och hade sedan långlunch bestående av sugar rush med chokladbollar och lussebomb. Tillbaka till praktiken för att sedan sluta för dagen. Ska nog sova en stund.

Kommentarer
Postat av: Pan

Jag saknade dig igår,jag saknade dig inatt, jag saknar nu. Jag längtar tills du slutar ikväll!!

2007-11-28 @ 07:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback