Vitt skott mot ögat

Måste bara få dela med mig av vissa händelser som har hänt idag.

* Jag fick veta att jag klarade förra tentan + att jag gjorde tenta idag, vilket innebär att nu är det slut på salstentor!! På ett bra tag hoppas jag!
* Åter igen fick jag och sanna vara i samma grupp, ropa inte hej förrän man är över bäcken men det verkar som det är ordnat. Vilket innebär att jag ska knåda henne den närmsta tiden och vi ska ha kurbad, ansiktsbehandlingar, konditionstest m.m.
* Ikväll när jag duschade fick jag en übersnabb schampooklick mot mig. Inte vart som helst heller, jo minsann mitt i öppet öga! Kan inte påstå att det var en angenäm upplevelse när den sedan sakta gled ner för min kind och landade i min mun.
* Ikväll ska jag bara mysa! med rött öga. Men vadå, mysa. Man får inte klaga liksom.


Kommentarer
Postat av: sssset

greeat!:) samma grupp! sista kursen nu innan vi faar....sen går tiden fort...

2007-11-08 @ 20:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback