Hör på det här!

BRUKAR DU:
Gnälla:
Helst inte, håller hellre tyst. Men om jag är rkt less så kanske.
Skrika: Om ngn skräms, om jag ramlar/håller på att ramla.
Sova: Hmm vaknar tidigt, är en morgonmänniska. Men gillar att lägga mig tidigt ibland.
Ha ångest: Tyvärr, mycket som ska hinnas tänka på och göras.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej tack.
Drömma mardrömmar: Tyvärr.
Klä dig i svart: Oh ja.
Gå till kyrkan: Under mysjul
Ljuga:
Får ont i magen av att ljuga även vita lögner men det händer ändå.
Hata folk: Ja, särskilt i stundens hetta, kanske inte hatar personen dagen efter.
Lita på folk: De jag verkligen älskar.

VEM:
Saknar du:
Många.
Vill du döda: Hemsk fråga.
Vill du slå: Sexister och allmänna idioter.
Vill du vara som: Den som vet mest.
Gjorde dig riktigt glad senast: En flygande person som ofta får mig att le.

HAR DU:
Förföljelsemani:
Obehagligt att gå ensam när det är mörkt såklart. Eller, om jag förföljer någon? Skulle jag inte orka med.
Tvångstankar: En aning skrockfull.
Någon fysisk sjukdom: Min rygg skulle behöva en kiropraktor.
Färgat håret: Det där är en intressant fråga, för när jag la mig för att sova var jag blond. När jag sedan vaknade upp var jag plötsligt brunett.
Några piercings: Inte längre.
Kysst någon:
Mmm, me like.
Haft sex: Klädesplagg? Ofta. Trosor, bh, strumpor, jeans, linne och tröja.
Köpt kondomer: Ja. Men aldrig i matbuktik, det är pinsamt ;)
Lämnat landet: Inte längre än 5 veckor i sträck.
Gjort något olagligt: Smakat lösviktsgodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback