Första veckan i övik

I måndags drog vi ner till kåren och spanade in nyingarna.
Fick inte va med så vi lekte mest med väggmålningarna
suss o marilynchaplinsanna
Tisdagen städade jag ur mitt gamla rum, jo visst, jag har flyttat igen... Mitt fd nya rum lät som en båthytt men nu ska jag förhoppnvis inte packa igen på ett tag.
Onsdagen väntade vi på att 1orna skulle komma till Olearys från sin krogrunda så vi kunde få komma in där. Lång väntan i Lenas säng

Sen var det nykterdans hela natten med diverse folk, hur skoj som helst med massor av folk, men även mkt skumma människor, men dom skrämde våran bodyguard iväg åt oss. Han kommer nog åka på stryk inom snar framtid är vi rädda. Men vi uppskattar det Saffran!
<- mitt i dumle-ätandet.
jag måste sluta igen, jag är beroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback