Gör en Gynning

Det har blivit känd i vår allas skvallerblaska Aftonbladet att Natacha Peyre ska "göra en Gynning" det vill säga "ta ut implantaten" Oj tänker många, va bra att dom kan visa unga tjejer att "vanliga" bröst duger som dom är. Men att plocka ut implantaten i deras fall handlar om att b y t a ut dom till mindre silikon. Jag är ingen plastikexpert men jag kan anta om du lägger in mycket silikon a´la DD kupa så kommer dina bröst se förj..liga ut om du tar ut allt. Som två tomma påsar, så jag förstår dom iof sig. Jag är inte emot bröstförstoringar men jag tycker att man verkligen måste tänka över det noga innan och vänta tills man iaf har blivit över 20 år. Och snälla, gör inte som bild nedan utan tänk på att isåfall göra de i proportion till din kropp. Som vanligt kan jag inte lämna ett sådant stort ämne orört...
image1040
Det är spännande de här med silikon. Jag hamnade på en norsk sida där det stod att innan man ska kremeras måste silikonet opereras bort eftersom silikonet sprängs vid hög värme. I Storbrittanien har man tydligen förbjudit de med silikon att kremeras då man förstör ugnarna.

Hittade även en herrtidningssida som hade skrivit ut hur man avslöjar ett par fejkbröst, hur svårt det kan vara. . .
"Om du får chansen att känna på brösten så är det ganska lätt att avgöra. Silikonet eller koksaltlösningen ligger som i en kudde som du lätt känner av" Man skulle även kolla efter ärr, titta på proportionerna på dennes kropp och titta om dom stod "rakt ut" "Silikonbröst är ofta tennisbollsformade". Tack käre tidning att vi fick de råden. Nu kan vi alla gå ut och titta och känna!
Bilden är ifrån en artikel ur aftonbladet där en kvinna ville lägga in 300-400 g silikon i varje bröst. När hon sedan vaknade upp fick hon veta att doktorn hade lagt i 600 g i varje "för det blev snyggare så"
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article119178.ab

Kommentarer
Postat av: al

Uuusch, vilka hemska bilder!! =((

Ja, kom och tänka på när Gynning kom tillbaka till TV efter operationen, jag såg ingen skillnad, de var fortfarande gigantiska.. =/

al

Postat av: Anonym

hahaha :P de är ju l'tt att se herregud!

2008-04-11 @ 15:36:06
URL: http://karinekeblad.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha har ja inte ens tänkt på :) men nu när du säger det ^^

2008-04-11 @ 16:30:31
URL: http://karinekeblad.blogg.se
Postat av: Erika

Hey babe!
Kan förstå de som sillar sina bröön... ibland blir man ju lite sugen... vore skönt att ha bröön som satt uppe även utan bh... men ett lyft kostar ju lite + att det kräver lite underhållningsoperationer som oxå kostar skjortan... OCH att det lär göra sviiin-ont när man gjort det...!

Ang. min bild.. jag råkade "himla" med ögonen... så då försvann de..! Ruskigt synd!
Vad händer ikväll?

2008-04-12 @ 13:56:28
URL: http://www.xerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback