va hände med gå ut o dansa varje kväll?

Je biseaute belive vous ai dit cela!

Jag vill gå ut ikväll, men det är det ingen annan som vill så nu ska jag sätta mig på msn för en gång skull.

Fick höra om en kompis kille idag som ville åka till Schweiz, hon undrade varför och han svarade att han hade boende där då en kompis bodde där. Jaha den där tjejen som du serverade en gång, flirtade med och sen bytte nr med frågade hon. Jo precis den tjejen var det. Hon frågade då varför han skulle åka just dit. Vad svarar killen? "Det är ett coolt land och *beep* (hans kompis namn) har aldrig varit där" Behöver man tillägga något mer på det. Jag låter dig vara anonym...

Oj nu blev jag lovad en dans. Hej då!

Kommentarer
Postat av: sannannasen is back

vad betyder det på franska?...om det nu är det...:P

2008-04-09 @ 23:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback