back in sweden

Så är man tillbaka, tillbaka till mobil, internet och tv.. Känns lite trisst. Kan t o m sakna att jobba. Att livet var det som fanns där, jobbet var det enda som man behövde tänka på. Trodde jag skulle få semester här med att ligga i badenbaden, men vart är solen?
När vi kom till Hede hade de grillat, sedan var vi uppe länge och pratade tills vi alla lade oss och vaknade tidigt. Efter lunch åkte jag, pan och hans päron vidare till Leksand där vi bodde i en stuga tillsammans med pans syster och hennes skojiga kille. Grillfest med äntligenbadminton. Dagen efter var det strosning inne i ett soligt Leksand för att sedan åka på bröllop, mitt första jag kan minnas - Fint, gott och roligt. Söndagen åkte jag och pans föräldrar mot Hede medan Pan, T och H åkte ner till Linköping, saknar honom redan.

Nu ska jag ta tag i ringarunttillvänner listan :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Välkommen hem! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback