je suis jaloux

Sa att jag kunde stanna uppe och vänta på att tvätten ska bli klar, helt mörkt och tyst i huset uppe då jag går förbi köket och Plötsligt - Walkietalkien går igång, blev en aning skrämd! Nu hör man centrufigeringen. . . Klick! Den är klar!. Börjar bli trött men ska försöka läsa ut boken ikväll så jag kan börja på en ny imorgon. Det var lustigt att AP hade samma plan som mig, men jag har för många planer och för lite tid. Lära mig franska flytande, ta körkort, börja ta pianolektioner, danslektioner, besöka platser och värme men OJ vad det finns möjligheter bakom varje hörn, är det inte spännande?!

Je devine que je vous manque beaucoup cause que je pense à vous tellement.. det är så man vet om man är kär!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!



Jag bor i Sveg med min sambo och två katter :)



Hur är det med dig?

/Emelie

Postat av: Emma Stillström

Jag kan inte franska alls. Vad betyder Je devine que je vous manque beaucoup.. osv. ?? *nyfiken

2008-08-19 @ 16:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback