Otrohet och skönhetsoperation

Vart är vi på väg?
I går satte vi oss vid tv:n och vad visar dom.. jo RumpFörstoringar. Det var även ett par som ville bli omgjorda tillsammans, han skulle skaffa markantare haka, näsoperation och lyft och hon hade redan gjort silikonbröst men skulle nu fettsuga sig för att sedan stoppa det i läpparna, göra näsoperation, ansiktslyft och spruta in botox. "Jag vill bara göra en l i t e n förändring" sade hon. Ja just! De säger att i Sthlm har skönhetsoperationer ökat lavinartat så snart kommer väl halva sverige byta skepnad.

Vad var det då på tv:n idag när jag slog på den - Jo Cheaters. Ett program där det är detektiver som förföljer ens partner åt en och sedan får man med tv team och en massa anhängare konfrontera denne när den är med sin älskare/älskarinna. Det var flest killar som kollade upp sina tjejer/fruar i dagens två program, jo jag slutade inte kolla efter ett, jag såg nästa också, och hjälp jag blir mörkrädd, jag kunde inte sluta titta. Hur kan man ens leva med sig själv när man varit otrogen, det går inte att förstå, samvetet skulle äta upp mig. Det som skrämde mig mest var att den Otrogna alltid sa "Jag älskar dig" till sin partner precis innan eller efter den var otrogen i de inspelade telefonsamtalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback