Älskar dig kort

Dagens roligaste kommentar sagt av en tjej i korridoren:
Snyggingar i Övik, ett mirakel.  Va 3 stycken som gick in å handla på hemköp.

Igår var en fin dag, och jag fick ett fotoalbum med text i och så åt vi trerätters. Tyvärr sjönk mitt mood lite när samtalsämnet att P ska flytta iväg i höst kom upp åter igen. Det ska man inte behöva tänka på när det är alla hjärtans dag, bordet det vara lag på. Sjöng Sing Star och myste sedan med proppmätta magar.
Hade lagt ett "Jag älskar dig"-kort i Sannas brevlåda. Det hamnade på en ellos katalog. När vi skulle gå ut och hon kollade in i hennes brevfack utbrast hon. "Jag har fått något... en ellos tidning... och ...dom älskar mig! Det var iaf någon som tänkte på mig idag då"

Imorse klev vi upp tidigt och gick iväg och simmade. En tjejklass i ålder max 15 år var där och simmade på andra sidan, samtidigt på min sida simmar det två gamla gubbar ca 70-80 år och glor på dessa tjejer. Så jäkla äckliga. Är det därför dom är där och simmar? För att kolla på småtjejer? Måste lämna det samtalsämnet innan jag blir alldeles för upprörd.

Ska gå på stan och köpa hem bikiniöverdelen jag la undan igår. Bättre att prova hemma. Både Sanna och Lena har åkt vilket är boring, boring, boring. Vi är "lediga" i en vecka.

Kommentarer
Postat av: bananny

haha....ellos älskar mig! Blev faktiskt mkt gladare när jag såg att det var från dig!:) ...Imorn skaja till gbg.. mixed feelings..ska bli skönt att träffa lisenfisen men hatar buss!! KOmmer ha platt ass när vi ses nästa gång sus!har räknat ut jag jag kommer resa mer än 27 timmar denna vecka!OH MY! Hoppas du har det bra! kraaamar!

2008-02-15 @ 18:46:32
Postat av: chicken leg

platt ass o chicken legs! hur kommer det se ut!?...haha!

2008-02-15 @ 18:47:26
Postat av: Sis

Mäh! Vad fan, är du ledig?! Då finns det ju inga ursäkter till att du inte kom hit!
Aja. Tack för kortet iaf! Det var ju snällt och fint. Men inte på långa vägar så bra som en siskram! :(

Postat av: sannybannany is back!

Haha! Shit det hade jag glömt! Ellos älskar mig vilket skämt!! Hahaha! Hoppas allt är bra med dig susu! Massa kramar o tack för goda tider!:)

2009-12-20 @ 20:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback