Nytt inlägg

Idag redovisade vi så nu har vi inte skola förrän tisdag.
Efter skolan gick vi runt till frisörsalonger för att kolla priser till att ljusa upp håret. Inte direkt studentpriser. . . Städade sedan rummet, och vad händer? Jo jag damsuger upp min rosett som ska sitta fast på mina knästrumpor. Öppnar damsugarpåsen och inser att jag hade sugit upp den andra rosetten också, samt min knapp till kavajen och ett pärlhalsband. Herregud hur gick det till.
Jag och Lenis kom just från stan där jag har köpt Chicks on speed linnet från HMs Fashion against aids. Vet dock inte om jag kan behålla det då det är stort.

Jag vill bort till värmen. Bort till människor jag älskar, de som inte sviker.

Kommentarer
Postat av: Helenis

sötis kom hem till mig..=) värma, en nära vän och massa kul..=) miss u! puss

Postat av: Sis

Kom hit då! Skynda dig hit. Jag är ledig torsdag-söndag...

2008-01-31 @ 21:47:27
URL: http://annamedia.blogg.se
Postat av: Fliis

Lycka till med håret då! De blir säkert bra :) När vi va där ifjol i maj 2v så hade vi bara 2 dåliga dagar å nu åker vi en vecka tidigare så förhoppningsvis så får vi bra väder nu oxå :D Vill iväg NU ! Är trött på snön å kylan! Brrrr...

2008-02-01 @ 13:41:01
URL: http://filisia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback