Släng ut tv:n

Jag har haft tur. Jag har aldrig dejtat en kille som kollat mycket på sport, men istället hade två av mina första seriösa pojkvänner motorintresse. Iaf kille nr 1. Han meckade, köpte och sålde bilar, kollade gärna på motorprogram och gillade allmänt de mesta som handlade om motorer. Många gånger fick jag lyssna på bil/skoter/cross snack när vi träffade på någon annan grabb. Jag lärde mig ju dock faktiskt ett och annat om dumpventiler och streetrace. Inget ont om någon, jag uppskattar alla mina förhållanden. Nu har tiden kommit då jag har träffat en kille som gärna inte missar en fotbollsmatch och kollar mer än gärna även på andra sporter, någon där uppe vill väl att jag ska bli mer intresserad av sport antar jag. Fine, alla har något dom är intresserade av. MEN vad händer idag? Jo, Pan bläddrar bland kanalerna. Snälla snälla ingen sport... Vad stannar han på? Jo ett program om bilar.  

Kommentarer
Postat av: Pan

Det var faktiskt en jämförelse av en Ferrari och en McClaren.

2008-01-30 @ 18:37:52
Postat av: Towa

Jag vet hur det känns vännen.. ha alltid tillgång till dator eller en bra bok/tidning ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback