östersund

Idag är det stressigt! Har varit hemma hos Pans föräldrar och lämnat saker, hans mamma insistera på att göra mat till mig att ta med imorgon på bussen, söta lotta. Har varit på stan och handlat inför Norge. Igår köpte jag en massa godis som jag tänkte ta med till norge, men sen insåg jag, att om det är ngngång det är lämpligt att sluta med godis så är det nu. Kommer ändå inte kunna handla ngt där! Är på lektion nu och utvärderar hela programmet, sedan är de att fixa redovisningen, gå hem, prova kläder, gå på stan igen, städa hela rummet, hämta varor från dermanord... oj nu hinner jag inte skriva mer som ska hinnas för nu börjar vi igen.

Östersund, vi ses imorrn!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej svejs :)

Hoppas allt är bra... i värmen =)

Måste ju höra vad som händer med dig..

nu när skolan snart slutar.

Du ska till Norge eller?

Jobba?

Här är allt iaf bra.

Njutar av vädret, och myser med Natalie =)

kan nästan inte bli bättre.

Sköt om dig!

kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback