80tals fest!

image1001
På lördag är det födelsedagsfest här i korridoren, jag fyller 22 på torsdag så vi firar naturligt med 80-tals tema.
Jag önskar att mina vänner långt bort i städer och länder kunde komma,
jag saknar er väldigt mycket!
Ni som har facebook har förhoppningsvis fått inbjudan av "hosten" Lena, ni vänner och bekanta som inte fått inbjudan. HÄR HAR NI DEN!

Lite tips:
pastell, neonfärger, benvärmare, puffärmar, midjekorta kavajer, axelvaddar, tröjor med båtringning, vita tubsockor över jeansen, jeansväst eller mockaväst, pumps med sockar i.
Blå mascara, Svart kajalpenna ,Rosa Tyllsjalar i håret ,Våfflat hår, Clips, Halsband med stora träpärlor, Plastiga smycken, Uppsprejad lugg, Massor av armband, Läppglans med smak, Knalliga ögonskuggor, Massa rouge!! (gärna rosa) ;)

Kommentarer
Postat av: Helenis

vill komma, vill komma, vill komma...

Postat av: Erika

Ha ha, det här blir heeeelt galet! Ångrar att jag inte har våfflaren med mig hit till Övik..!
Att jag hinner se allt beror på att jag i stort sett inte klivit upp ur sängen... Hann även med flera avsnitt av Filip och Fredriks serie Grattis Världen å så massa annan tv...!
Det enda jag pluggat hittills är att jag läst igenom tentan och gjort korta anteckningar om rätt svar....

2008-03-11 @ 12:48:25
URL: http://www.xerika.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej!
Ja här är jag, hihi =)
tack så mycket... ja det är verkligen en spännande tid i mitt liv just nu :) och ännu bättre kommer det att bli.
Tiden har gått så himla fort, börjar verkligen längta efter den lilla knodden nu :)
Hur är allt med dig då?
Pluggar och står i där borta i Ö-vik?
Sköt om dig!

2008-03-11 @ 14:08:13
URL: http://camillamedc.blogg.se
Postat av: Kristina

hej! jomen visst serru..:D Tack!:) Jo men de knallar, åkt på en skaplig förkylning just bara..hur är de sj då? Kram

2008-03-11 @ 16:05:37
URL: http://www.mysteria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback