Det är inte okej!

Läste precis Erikas blogg där hon skrivit olika saker som inte riktigt är okej.
Fastnade särskilt för en mening: Det är inte okej att vara för nöjd med sitt utseende, men det är heller inte okej att inte bry sig om sitt utseende. Så är det i Lagom Sverige, säkert även i fler länder.

I natt drömde jag en mardröm, men det härliga och konstiga var att Pan kramade om mig hårt så jag vaknade ur den, när jag väl vaknat tog det ca 1 min innan han släppte mig och vände sig på rygg, fortfarande sovandes.

Sannasannolikt kom nyligen in till mig och frågade om vi skulle äta frukost ihop.. eh ja visst, lunch menar du? Tror hon börjar bli en sjusovare igen. Det är skönt att jag vaknar tidigt, har städat mitt rum och det är en härilg känsla samt pluggat, haft marilyn i och nu ska jag ducha. Snälla solen vart har du tagit vägen? Kom till oss i helgen iaf.

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

Hej!
Var med och tävla i min blogg,
Ha en fin dag.
Mvh Sandra

Postat av: Jonas

Klart man ska få vara nöjd med sitt uteseénde:)

2008-03-12 @ 11:41:49
URL: http://jonaskjallstrom.blogg.se
Postat av: Camilla

Det går faktiskt rätt bra ändå med magen :)
Har inte gått upp så många kilo, och det är bara magen som växer. Har lite problem med ryggen bara, annars är allt på topp :)
Det känns helt undebart att vara gravid just nu, när man känner att det verkligen är något i magen som sparkar och rör sig. Men däremot så mådde jag pyton i början av graviditeten.
Åh, spännande att du snart är klart med skolan.
Du kan hamna lite vart som helst sen då :)
Du flyttar där du får tag i jobb?
Har du hört förresten om det tragiska som hände linus thagg? Så fruktansvärt :(
Sköt om dig!

2008-03-13 @ 11:10:09
URL: http://camillamedc.blogg.se
Postat av: Kristina

Grattis På Födelsedagen Sussipussi.. Kram

2008-03-13 @ 15:44:32
URL: http://www.mysteria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback