Du äter ditt läppstift

En kvinna som använder läppstift varje dag, äter i snitt upp 3-4 kg (!) stift under en livstid. Kanske borde man veta vad det är man får i sig, att använda bra produkter! Jag använder mest läppglans men det försvinner ju rätt snabbt i både pojkväns och egen mage. Men snyggt är det, och pussvänlig blir man. Ska jag skriva något mindre ytligt?

Ikväll ska jag träna core och sedan äta en efterlängtad middag med en kille som idag är och målar. Ikväll måste jag plugga, inga undanflykter! Fick ett sms av Joss idag med ett jobb som var riktigt lockande i Norge, we got to find it! Men då får man hålla fingrarna i styr . . .

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, det ger ju orden "Du är vad du äter" en helt ny innerbörd

Postat av: Erika

Hmm... då kanske jag borde ta det lugnt med mitt nya beroende - rött läppstift! LOVES IT!
Självklart får ni följa med nästa gång! Vi får se kanske det blir en utflykt redan till helgen om vädret är bra! Det är så F-ING underbart där ute!

2008-03-05 @ 15:29:26
URL: http://www.xerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback