Min födelsedag

Kolla in min present som jag verkligen hoppas inte ska skadas med posten:
MIN PRESENT
image1006
Igår var min födelsedag och den var härlig! Pan sa att vi skulle vara vakna till efter 00 så att han skulle kunna gratta mig först, men prick 00:00 hann Lena före ;) Jag och Pan gick upp och fikade varm mjölk/oboy och macka i mörkret, mysigt. Vaknade tidigt, precis som när man var mindre. Pan satte igång "Den ofrivilliga golfaren" åt mig sedan kom han tillbaka i cowboyhatt och satte en likadan på mitt huvud med orden "skattjakt!" Hittade lapp efter lapp och sedan nådde jag målet, ett par guldörhängen. Jag älskar när man har lagt ner tanke och arbete bakom saker, superskoj. Fick sedan varm macka och prinsesstårta som han hade bakat. Vi kunde sedan krypa ner igen eftersom vi är lediga idag och somnade om.

Vid lunch kom hans farmor och hans pappa och jag fick lotter och en extern hårdisk - ngt jag verkligen behövde så jag äntligen kan lägga över mina foton och rensa datorn! Igår hade Pan fyllt på bilder i fotoalbumet jag fick på alla hjärtans dag också, du är bäst! Jag har även fått blommor, blommiga glas, pengar, presentkort, finmiddag med trevlig familj och när jag kom till korris fick jag ett paket av tjejerna som jag ska få öppna på lördag :)

Efter allt tjat om ny tv till kommunen kontaktade dom mig idag och nu är en platt-tv fixad till korris, så nu kan vi se på finalen av melodifestivalen på 80talsfesten också om vi vill, det var en bra födelsedagspresent.

Det är något speciellt med att minnas vänners födelsedagar, visar att man bryr sig och finns där och alla telefonsamtal och sms som jag har fått värmer gott här i blåsiga övik. Har t o m fått telefonsamtal från Italien och Norge! Tack - stor kram till er alla kära vänner, släkt och familj. Tack för en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ju ha haft en alldeles underbar födelsedag! :) Härligt med så många som har grattat dig å det lät som att ni hade det hur trevligt som helst hos Pan när jag pratade med dig... Grattis igen Sweetie! KRAMAR!!!

2008-03-14 @ 12:41:03
Postat av: Lilllla

Typ vem fick sötaste presenten? DU! Mysigt värre, blir lite avundsjuk här...

2008-03-14 @ 14:38:09
Postat av: Sis

Oj, mitt namn försvann visst förra gången jag skrev... Hur som, hoppas att din kväll i 80-tals anda blir fantastisk! Synd att jag inte kunde komma, men vi ses förhoppningsvis snart iaf! :)
Du är bäst! Älskar dig! KRAM

2008-03-15 @ 18:47:45
Postat av: Paulie

Tack för tårtan i etferhand =)den va jätte god *mums* =)

2008-03-17 @ 23:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback